FAQ

Kliknij ikonę logowania w prawym, górnym rogu ekranu.
Zarejestruj się, podając adres e-mail oraz unikalne hasło.
Przed rejestracją zapoznaj się z regulaminem sklepu Czytelnia.pl.
Na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz potwierdzenie utworzenia konta z prośbą o potwierdzenie rejestracji.

Nie musisz zakładać konta, jeżeli planujesz zakupić wydanie bądź prenumeratę wydań w formie tradycyjnej (papierowej).
Przy zamówieniach na wydania cyfrowe założenie konta jest niezbędne.

Zaloguj się na konto.
Wejdź w zakładkę Moje konto/Moje konto.
Wpisz nowe unikalne hasło.
Na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie zmiany.

Masz dostęp do historii zamówień. 
Widzisz statusy płatności  oraz zakres wydań, które obejmuje zamówiona przez ciebie prenumerata.
Masz możliwość samodzielnej korekty danych bez konieczności kontaktowania się z BOK czy wysyłania e-maila.

Zaloguj się na konto.
Wejdź w zakładkę Moje konto/Moje konto.
Wybierz opcję Usuń konto w serwisie Czytelnia.pl.
Pamiętaj, że zgodnie z zapisami regulaminu po usunięciu konta stracisz dostęp do zakupionych wydań cyfrowych oraz do historii zamówień.

Prenumeratę tradycyjną (wydania drukowane) możesz zamówić od aktualnego wydania.
Po dodaniu produktu do koszyka wybierz wydanie początkowe, od którego życzysz sobie zacząć prenumeratę.
Wyboru dokonasz w menu rozwijalnym Wybierz wydanie początkowe.

Czasopisma, które oferujemy w formie wydań cyfrowych, znajdziesz w zakładce e-Wydania w Menu Głównym w górnej części strony.

Sprzedajemy wydania archiwalne wybranych czasopism wyłącznie w wersji cyfrowej.
Znajdziesz je w zakładce E-Wydania w Menu Głównym.
Nie prowadzimy sprzedaży wydań archiwalnych magazynów drukowanych. 

Wszystkie zamówione przez Ciebie produkty znajdziesz w zakładce Moje konto/Moje zamówienia.
Sprawdzisz jakie produkty zamówiłeś, w jakiej cenie oraz ich status płatności.

Zakres wydań w zakupionej przez Ciebie prenumeracie, sprawdzisz po zalogowaniu się na konto w zakładce Moje konto/Moje zamówienia.

Wydania cyfrowe znajdziesz w zakładce Moje konto/Mój katalog po zalogowaniu się na konto.

Kod rabatowy wpisz po umieszczeniu produktów w koszyku w pole Podsumowanie Zakupów/Kod rabatowy*, a następnie kliknij Zapisz.

Tak zamówienia wysyłane są do innych krajów.
Dokonując zakupu, wybierz Kraj dostawy (rozwijalna lista państw).
Koszt dostawy naliczany jest zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej.

Dogodną dla Ciebie opcję zapłaty, wybierzesz przechodząc do etapu płatności w Koszyku zakupowym.
Możesz jej dokonać za pośrednictwem płatności elektronicznych systemu PayU: 
Kartą płatniczą ,
Przelewem elektronicznym,
Systemem płatności Blik.
W przypadku kiedy nie chcesz korzystać z systemu płatności elektronicznych PayU, możesz zapłacić za zamówiony Towar przelewem, na rachunek bankowy o numerze (dotyczy wydań drukowanych): 
64 1240 6960 3040 0000 0000 0000 

Rezygnacji z prenumeraty możesz dokonać poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu (druk formularza stanowi załącznik do regulaminu) wysłanego e-mailem pod adres: [email protected].

Status zamówionej prenumeraty autoodnawialnej możesz sprawdzić samodzielnie.
Zaloguj się na konto.
W zakładce Moje konto/Moje zamówienia znajdziesz informację czy prenumerata autoodnawialna jest aktywna czy też zakończona (w kolumnie Zarządzaj).

Prenumeratę autoodnawialną wydań cyfrowych możesz anulować samodzielnie.
Zaloguj się na konto.
W zakładce Moje konto/Moje zamówienia wybierz opcję Zakończ subskrypcję (znajduje się w kolumnie Zarządzaj).

Zamówiony dodatek otrzymasz oddzielną wysyłką poleconą w terminie zgodnym z informacją zawartą w ofercie. 

Skorzystaj z zakładki Kontakt w dolnej części ekranu.
Wypełnij formularz, podając wszystkie niezbędne informacje, które pomogą nam zidentyfikować powód braku dostawy.